Oyunlarımız Hakkında

 

 

Oyunla Öğrenme Yaklaşımıyla Amacımız…

Oyunla öğrenme yaklaşımımız ile farklı, yaratıcı, Inter-aktif, çözüm odaklı keyifli ve verimli eğitsel ortamlar sunmayı hedefliyoruz.

Yetişkinler için tasarladığımız oyun, drama ve skeçler ile zenginleştirdiğimiz eğitsel süreçlerimiz ile katılımcılarımızı zaman zaman şaşırtarak, ama her zaman eğlendirerek kendilerinde bir farkındalık ve davranış değişikliği yaratacak özel çözümler sunuyoruz.  

Uzman ve dinamik kadromuz ile katılımcılarımızı da eğitsel sürecin içine çekip, onların yaşayarak öğrenmelerini ve öğrenmeden kaynaklanan keyfi yaşamalarını sağlıyoruz. Her eğitim etkinliğini katılımcılarımızın kendilerinden bir parça bulabilecekleri yaşantılara dönüştürerek, beklentileri aşan, duruma özel ve uygulanabilir çözümler üretiyoruz.
 
Eğitimlerimizi yapılandırdığımız INDOOR VE OURDOOR oyunlar, rol oynama çalışmaları ve skeçler ile katılımcıların belli bir karakterin rolünü üstlenerek sunulan bilgi ve kaynakları kullanarak, bu karakterin başına gelen problemleri eğlenceli ve dinamik bir atmosfer içinde çözmesini, bu yolla yeni beceriler kazanmasını sağlıyoruz.
 
 
  
 
POET’in “Oyunla Öğrenme Yaklaşımı” ile katılımcılar bir yandan eğlenip keyifli zaman geçirirken diğer yandan;
  • Kendilerini ve takım arkadaşlarını daha iyi tanıma ve özdeğerlendirme yapma olanağı bulacak, kendilerine, takım arkadaşlarına, şirketlerine ve hayata karşı bakış açılarını olumlu yönde değiştirecekler,

  • Kendilerini daha değerli hissedecekler, özgüvenleri artacak; takım arkadaşlarına ve şirketlerine daha fazla değer vermeye ve daha fazla güvenmeye başlayacaklar,

  • Takımlarına, departmanlarına, şirketlerine karşı aidiyet duygularını geliştirecekler,

  • Daha yüksek performanslı bir takım olabilmek için gerekli özellikleri tanıyacak ve kendi takımlarında da bu özellikleri geliştirmek ve daha yüksek performanslı bir takım olma yönünde çaba göstermek için motivasyonlarını artıracaklar,

  • Edindiği bilgileri becerilere, tutum ve davranışlara dönüştürmek için kurmaca ve gerçek ortamlarda deneyimlerini sınayabilecekler,

  • Bilgilerin ele alınan olaylardan ve oynanan oyunlardan yola çıkarak kendi ortamlarında örneklerini görerek, bağlantılar kurabilecekler,

  • Zaman ve mekân olarak o anda ulaşamayacakları gerçek olayları inceleme olanağına sahip olacaklar,

  • Söylediklerinin doğruluğu ya da yanlışlığı konusunda bilgi edinecek, eksikleri varsa tamamlama olanağı elde edecekler,

  • Yaratıcılıklarını geliştirebilecekler,

  • Diğer yöntemlere oranla çok daha eğlenceli bir çözüm arama çalışmasına katılarak sorunların çözümüne geniş çaplı katılım sağlayabilecekler,

  • Çok sayıda fikri, kısa sürede elde ederek kolektif çalışmanın faydalarını açık biçimde görebilecekler

  • Ve böylelikle, daha yüksek performanslı bir kurum olma çabalarına katkılarını artıracaklardır.