29 Ekim CUMHURİYET Bayramımız Kutlu Olsun...


CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN...

 

Katılımcı Görüşleri

 

TOYOTA PAZARLAMA VE SATIŞ A.Ş. Yöneticileri ve Çalışanları

TOYOTA PAZARLAMA VE SATIŞ A.Ş. Yöneticileri ve Çalışanları

 

"Çok iyi bir eğitimdi. Somut ve uygulanabilir olması önemliydi. Aldığım eğitimlerin en iyilerindendi."

"Eğitim çok iyiydi, bu tarz eğitimlerin devamını istiyoruz."

"Eğitimin kişisel gelişimime katkıda bulunacağına inancım tam. Emeği geçenlere çok teşekkürler.

“Çok memnun kaldım. Hem çok keyifliydi, hem de daha rahat sunum yapabilme, ses, görsel, içerik dengesini oluşturmayı öğrendik. Bana en büyük katkısı başka açılardan bakabilmemi sağlaması. Eğitmenin iletişimi, konuyu katılımcıların ihtiyacına yönelik işlemesi, yaptığımız aktiviteler… Her şey çok güzeldi.”

“Eğitimin kişisel gelişimime katkıda bulunacağına inancım tam. Emeği geçenlere çok teşekkürler.”

 

Yöneticiler ve Çalışanlar

TOYOTA PAZARLAMA VE SATIŞ A.Ş.

"Liderlik Gelişim Programı", "Stres ve Öfke Yönetimi", "Tasarım Odaklı Düşünerek Sunum Hazırlama Atölyesi", "Topluluk Önünde Etkili Konuşma"

( 2014 - 2019 )

İstanbul

ŞİŞECAM ve Grup Şirketleri Yöneticileri ve Çalışanlar

ŞİŞECAM ve Grup Şirketleri Yöneticileri ve Çalışanlar

 

"Ayşe Hanım, diğer eğitimlerde karşılaştığımız eğitimcilerle kıyaslandığında, tüm katılımcıları sürekli konunun içinde tutarak bence eğitimin sona – hedefe ulaşmasını sağlama konusunda çok başarılıydı. Teşekkürler."

"İç ve dış müşterilerle daha sağlıklı iletişim kurmayı sağlayacak ve kaliteyi yükseltecek, farklı bir bakış açısı sunan bir eğitim. Çok yararlı olduğuna inandığım bir eğitim Teşekkür ederim."

"Programdaki her konunun yararlı olduğunu düşünüyorum. Ancak özellikle daha proaktif olma konusunda dikkat edeceğim. Teşekkürler."

 

Yönetici

ŞİŞECAM ve Grup Şirketleri

Müşteri Odaklılık

( 2011-2014 )

Tüm Türkiye

WAVİN PİLSA A.Ş. Satış Yöneticileri ve Satış Destek Çalışanları

WAVİN PİLSA A.Ş. Satış Yöneticileri ve Satış Destek Çalışanları

 

"İşime bakış açımı geliştirdi. Daha geniş çaplı olayları görmemi sağladı. Teşekkürler."

"Çok keyif aldım. Benzer programlara katıldım. Ancak akıcılığı, güncel örnekleri, güler yüzlü ifadeyi bu kadar yaşamamıştım"

"Eğlenceli ve öğreticiydi. Eğitmen son derece aktif ve pozitifti."

"Daha önce birçok benzer eğitim programlarında bulundum. Bu eğitimde aldığım zevki ve konu anlaşılırlığını daha önce bu kadar yaşamamıştım."

"Farkındalığımın arttığı bir eğitim oldu. Yanlışlarımı fark ettim. Ne yapmam gerektiğini öğrendim."

"Çok keyif aldım. Eğitmenin yetkinliğinden çok etkilendim."

"Keyif aldım. Eğitmenimizin konuya hakimiyeti en çok hoşuma giden kısmı oldu."

 

WAVİN PİLSA A.Ş.

Yöenticiler ve Çalışanlar

"Telefonla Etkili İletişim ve Zor Durumlarla Başa Çıkma" ve "Doğru ve Etkili Konuşma"

( 2016 - 2017 )

ADANA

AISIN Otomotiv Çalışanları

AISIN Otomotiv Çalışanları

 

"Bu güne kadar aldığım en faydalı kişisel eğitimlerden biriydi."

"Ayşe Hocamızın bana bu gün anlattıkları bundan sonraki hayatımda çok büyük değişiklikler getireceğine inanıyorum. Bana hayata farklı bir göz ile bakmayı, her şeyin farklı bir yolu olduğunu ve çözebileceğimi öğretti. Kişisel dünyamı değiştirecek, hayata her zaman bir çözüm gözüyle bakacağım. Emeğiniz için, bana verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim."

“Saatlerin nasıl geçtiğini anlamadım. Bu eğitim hayatımda aldığım en önemli eğitimlerden biri ve bana ve çevreme çok önemli katkıları olacak. Herşey için çok teşekkür ederim.” 

“Anlatımdaki sadelik ve akıcılık ile konuların çarpıcı örneklerle anlatılması çok başarılı, çok akılda kalıcı oluyor. İş ve özel hayatımda kullanabileceğim, çok yararlı bir paylaşım oldu. Teşekkürler Ayşe Hanım.”

“Çok keyifliydi. Yeni bilgileri uygulamalarla öğrenme olanağı buldum. Oyunlar ve uygulamalar çok etkiliydi”

"Farklı bir şekilde eğitim gördüğümüze, kendimize ait farklı olduğumuzu anladığımız güzel bir eğitim olduğunu düşünüyorum."

"Kullanılan görsel ve sözel bilgiler gayet yeterli ve eğitime katılma isteği artırıyor. Göz teması ve eğitimdekilerle sohbet, muhabbet havasında, insanların anlayacağı ve eğlenceli bir şekilde konuları dinledik. Hayata bakış açım değişti."

"Ayşe Hanım, sabah eğitime girdiği andan itibaren, pozitif enerjisi ile bizim eğitime olan dikkatimizi çok etkili kıldı. Çok mükemmel ve akıcı şekilde bugün çok güzel bir eğitim aldık."

 

Mavi ve Beyaz Yaka Çalışanlar

AISIN Otomotiv

“Eğitici Eğitimi”, “Operasyonel Liderlik”, “Stres Yönetimi”, “Profesyonellik ve Kişisel Kalite”

( 2015 - 2018 )

İstanbul

Yapı Kredi Bankası Yöneticileri ve Çalışanları

Yapı Kredi Bankası Yöneticileri ve Çalışanları

 

“Gerçekten bana katma değer katan bu eğitime katılmaktan çok keyif aldım”

“Bu program sayesinde sosyal hayatıma ve iş hayatıma daha pozitif bir yön vereceğim. Çok faydalı bir eğitimdi. Oyunlar ve akış çok iyiydi. Diğer eğitimlerinize de katılmak istiyorum. Araştırmacı bir ekibin elinden çıkan bir eğitim programı yapmışsınız”

“Daha iyi iletişim için iyi bir eğitim. Çok keyif aldım. Verilen örnekler çok iyiydi. Çünkü hepsi günlük hayattan ve uygulanabilir.”

“Pozitif, olumlu, başarı odaklı iletişim becerisi öğrenildi. Anlatım çok keyifliydi, uygulamalar eğlenceliydi.”

“Keyifli bir ortamda yaşamımızda bize yardımcı olabilecek konular öğrendik. Eğitim süresi biraz daha uzun olabilir. Bir gün daha olsa daha çok şey katabilirdi.”

"Gelişmem gereken yönlerimi ve sorunları çözerken yaptığım hatalarımı anladım."

"İletişimi geliştirmek için çok güzel bir eğitim.

"Eğitim konusunun eğitmen tarafından çok akıcı ve keyifli anlatılması. Kişisel gelişimime katkıda bulunacak bilgiler vermesi."

"Akıcılık ve sıkılmamak."

"Farkında olmadığım şeylerin farkına varmak. Küçük detaylarla iletişimi kuvvetlendirebilmek."

"En büyük faydası, kendimi daha iyi anlamaya çalışmam oldu."

"Çok keyif aldım, takım çalışması, gündelik hayattan örnekler."

 

Yöneticiler ve Çalışanlar

Yapı Kredi Bankası

"İletişim Becerilerimi Geliştiriyorum" ve "Takım Olma ve İletişim"

( 2015 - 2018 )

Gebze, Kocaeli

WELTEW MOBİLYA A.Ş.

WELTEW MOBİLYA A.Ş.

 

Satış mesleğimle alakalı müşteri tiplerine dair bilgi sahibi oldum.

Müşterilerle ikili diyalog ve izlenmesi gereken yol.

Kişilik testlerine göre müşterileri gruplara ayırıp ona göre satışımı gerçekleştirebilirim.

Kesinlikle keyif aldım, en önemlisi sıkılmadım.

Birebir pazarlık ettik, en çok bu hoşuma gitti.

Rol play çalışması, çünkü iş yaşamında karşılaştığımız konuların ele alınması.

Keyifli bir eğitim oldu. Eğitimcinin anlatım tarzı ve yaklaşımları.

Evet çok keyif aldım, uygulamalı anlatım.

 

Satış Ekibi

WELTEW MOBİLYA A.Ş.

Müşteri İlişkileri ve Satış Becerileri

( 2019 )

İNEGÖL

GEZDERİ Beyaz ve Mavi Yaka Yöneticileri

GEZDERİ Beyaz ve Mavi Yaka Yöneticileri

 

“Çok keyif aldım. Bu eğitim sayesinde iletişim sorunlarının azalacağını düşünüyorum. Teşekkürler."

“Bu eğitimin en büyük katkısı farklı bir bakış açısı edinmemi sağladı. Geleceğe yönelik öngörülerle iş hayatı ve özel yaşam için farklı bir görüş kazandım.”

“Eğitimin en çok beğendiğim yönü konuların gerçek hayattan kesitlerle aktarılması, örneklerin güncelliğiydi.”

"Çok keyif  aldım. En beğendiğim "2025'te Biz" çalışmasıydı. Gerçekler neyse onları aktarmak büyük katkıydı."

 

 

Beyaz ve Mavi Yaka Yöneticiler

GEZDERİ A.Ş.

"Gezderi Gelişim Atölyesi" ve "Operasyonel Liderlik"

( 2019 )

İSTANBUL

Donghee Çalışanları

Donghee Çalışanları

 

“Bu fabrikada gördüğüm 6. eğitimdi. Sizinki en açıklayıcı ve en düzgünüydü.”

“Ayşe Hanım harika bir insan. Eğitimin tekrarı bizi çok mutlu eder. Gayet başarılı, güler yüzlü mükemmel bir insan, ne anlatsam az.”

 “Değerli eğitmenimizle daha çok zaman geçirmemiz ve kavrayış, muhabbet ve eğitim seviyesinin yükselmesi için Ayşe Hanım’dan farklı konular için de eğitim alabiliriz.”

 

Çalışanlar

DONGHEE Otomotiv

"Ben Kaliteli Bir Profesyonelim"

( 2019 )

Sakarya

GREIF Yöneticileri ve Çalışanları

GREIF Yöneticileri ve Çalışanları

 

"O kadar çok şey kattı ki, gerçekten çok başarılıydı. Teşekkürler.”

“Oyunun içinde çok farklı etkinliklerin olması, çeşitlilik, sürekli bir hareket sağlıyor ve dikkati sürekli oyunda tutuyor. Her an her şeye hazırlıklı olma, sürekli durum değerlendirmesi yaparak geleceği planlama, bir yandan tersliklerle karşılaşınca motivasyonu kaybetmeden yola devam etme çabası, diğer yandan zafer sarhoşluğuna kapılmama... 

“Kendimizi ve takım arkadaşlarımızı daha iyi tanıma, zorluklarla karşılaşınca gösterdiğimiz davranışların farkında olma, olaylara, problemlere çok farklı açılardan bakarak çözüm üretebilme konularında kazandırdıkları bence çok değerli. Uygulamalar, malzemeler, her şey son derece özenle hazırlanmış, çok emek harcanan ve çok başarılı bir uygulama olmuş, ellerinize sağlık.”

“Ayrıca Türk Mitolojisi’ nden kahramanlar seçilmesi bence ekstra artı bir değer J”

“Uygulamalarla ve örneklerinizle bize çok farklı bakış açıları kazandırdınız, çok keyifli ve öğreticiydi, çok teşekkürler.”

“Hiç bu kadar keyifli ve öğretici geçeceğini tahmin etmemiştim. Özellikle karar alma uygulamasında öyle çok şey öğrendim ki :)” 

 

Yöneticiler ve Çalışanlar

GREIF

“Lider Yöneticilik Becerileri”, “Eğitici Eğitimi” ve “Altın Anahtar Oyunu”

( 2017 - 2018 )

İstanbul

TÜRK TELEKOM, TTNET VE ASSISTT Yöneticileri

TÜRK TELEKOM, TTNET VE ASSISTT Yöneticileri

 

"Bir çok eğitim alıyoruz Türk Telekom Akademi’de, ancak hiç bu kadar kaliteli bir eğitim almamıştık. Bu nedenle hem Ayşe Hanım’a hem de bu eğitimi bize sağlayan Türk Telekom Akademi’ye çooook teşekkür ederim."


"Hayatımda aldığım en kaliteli iki eğitimden birisi. Ayşe Hanım’dan eğitim almak çok keyifli, kendisine hayran kaldık. Bence her şey mükemmeldi." 

 

Yönetici

TÜRK TELEKOM A.Ş.

Planlama ve Zaman Yönetimi

( 2009 – 2012 )

Tüm Türkiye

LOKMAN HEKİM HASTANESİ Çalışanları ve Yöneticileri

LOKMAN HEKİM HASTANESİ Çalışanları ve Yöneticileri

 

"Çok teşekkür ederim, bu tarihe dek böyle etkili bir eğitim almamıştım."

"Eğitime geleceğim için çok önyargılı davranmıştım. Ama çok keyifli bir eğitim geçirdim. İyi ki gelmişim."

"Herşeyiyle güzeldi. 5 Yıldızlı Bir Hizmet verdiniz. Teşekkürler"

"Bu eğitimde anlatılanlar sayesinde kendime güvenim geldi."

"Eğitim tek kelimeyle mükemmeldi."

"Çok keyif alarak ve zevkle eğitimi aldım. Çünkü akıcı bir anlatım vardı. Eğitmen ve kullandıkları yöntemler çok güzel."

"Bu eğitim bana yaşama amacımı ve değerli olduğumu gösterdi."

"Bu eğitim sayesinde artık insanlarla çok daha rahat iletişim kurabileceğim ve daha anlayışlı olacağım."

"Sizi işinizi iyi yaptığınızdan dolayı takdir ediyorum."

"Bu eğitimden çok keyif aldım, profesyonel bir eğitmenden eğitim almanın beni ve arkadaşlarımı ayrıcalıklı kıldığına inanıyorum."

 

Çalışanlar ve Yöneticiler

LOKMAN HEKİM HASTANESİ

"Yönetim Becerilerimi Geliştiriyorum" ve "5 Yıldızlı Hizmet Üretiyorum"

( 2011, 2008, 2006 ve 2005 )

Ankara

TSK Komax Test Sistemleri

TSK Komax Test Sistemleri

 

“Hayata ve işime bakış açımı değiştirdi.”

“Olaylara bakış açımızı değiştirdi.”

“Hiç beklemediğim kadar güzeldi. Ayşe Hanım mükemmeldiniz.”

“Kendimin farkına varmak, değişime benden başlamak, proaktif olmak. Kendimi eleştirmeme ve geliştirmeme katkı sağladı.” 

“Çok başarılı bir eğitimdi. Firmanın tüm çalışanlarına verilmeli.”

“Eğitime katılmaktan keyif aldım. Hocamızın akıcı konuşması ve güler yüzlülüğü zamanımızın eğitici ve eğlenceli geçmesini sağladı.”

 

Beyaz Yaka Çalışanlar

TSK Komax Test Sistemleri

"Temiz İletişim" ve "Kurum Kültürü ve Yönetimi"

( 2018 )

Çorlu

SEMAK A.Ş. - SATIŞ DEPARTMANI

SEMAK A.Ş. - SATIŞ DEPARTMANI

 

Eğitim çok keyifliydi. En çok hoşuma giden ekip halinde çalışma yapılması ve oyunlar eşliğinde konu anlatılması.Teşekkürler.

Çok verimli bir eğitim programıydı. Geçmişte yazılan raporları incelemek ve hatalı olan kısımlarını değerlendirmek çok şey kazandırdı.

Ayşe Hanımın enerjisi ve katılımcılarla iletişimi çok iyiydi.

Konuların anlatımı ve örnekler, çok anlaşılırdı. Örneklerdeki nüanslar çok iyiydi.

Eğitmenin bizleri anlaması ve güncel konularla sunum yapması sayesinde çok amaca yönelik geçti.

Bu eğitim iş yapma sürecimizin hızlanmasına büyük katkı sağlayacak.

 

 

 

Yönetici ve Çalışanlar

SEMAK A.Ş.

"Satışta Etkin Raporlama"

( 2019 )

GEBZE

ERSE KABLO Yöneticileri ve Çalışanları

ERSE KABLO Yöneticileri ve Çalışanları

 

“Kesinlikle çok keyifliydi. Farkındalığı çok yükselten ve akıcılığı mükemmel bir eğitimdi.”

“Eğitmenin ilgi alakası, bilgisi, anlaşılır örneklerle yalın anlatımı çok ama çok iyi.”

"Bu eğitim sayesinde kendimle yüzleşip geliştirmem gereken konularda kendimi geliştireceğim. Empati yapmaya çalışacağım."

"İletişimin en güçlü performans ve memnuniyet kaynağı olduğunu güncelledim."

"Doğru diye düşündüğüm birkaç cümlenin aslında karşı tarafa olumsuz etkiye neden olduğu. Ayrıca empati kurabilme yetisi konusunda farkındalık yaratıldığını düşünüyorum."

“Umduğumdan daha iyi.”

 

Yöneticiler ve Beyaz Yaka Çalışanlar

ERSE Kablo

"İletişim Yönetimi" ve "Kurum Kültürü ve Yönetimi"

( Şubat, 2020 )

İstanbul

NOVARTİS Yöneticileri ve Çalışanları

NOVARTİS Yöneticileri ve Çalışanları

 

“Programın en büyük katkısı, problem çözmede farklı bir bakış açısı katması, sınırların dışına çıkarak bakış açısını genişletip çözüm odaklı yaklaşımı artırması.”

“Problem çözerken kişiselleştirmeme, karar verirken analiz etme, daha sakin kalarak problem çözmeye yönelik taktikler çok etkiliydi. Özellikle kriz anlarında çok faydası olacak.”

“Benim için en büyük katkısı kendimde geliştirmeye yoğunlaşmam gereken noktaları net olarak gözlemlemek. Ayrıca hikayeler ve gerçek olaylarla anlatımı, gruplar halinde aktiviteler yapmak, eğitmenle birebir paylaşımlar, karakter analizi, sağ - sol beyin özellikle keyif aldığım noktalardı.

 

Yöneticiler ve Çalışanlar

NOVARTİS

Problem Çözme ve Karar Verme

( Mart, 2020 )

İstanbul