Katılımcı Görüşleri

 

NCR BİLİŞİM SİSTEMLERİ A.Ş. Satış Sonrası Hizmetler - Teknik Servis Çalışanları

NCR BİLİŞİM SİSTEMLERİ A.Ş. Satış Sonrası Hizmetler - Teknik Servis Çalışanları

 

"Hayat görüşüm değişti, artık yaşama ve insanlara çok daha farklı bakıyorum."
"Hayata bakışımı etkiledi"
"Kendimizi tanımak açısından öğrendiklerimiz çok yararlı, bu yararın bana doğru iletişimler kurmayı sağlayacağına inanıyorum."
"Bu hizmeti, bizden başka tüm yöneticilerin ve çalışanların almasını isteriz."
"Gelmeden önce hafta sonumun ziyan olacağını düşünüyordum, ancak şu anda tam tersini düşünüyorum."
"Çok güzel ve akıcı bir sunum gerçekleştiriliyor, hafta sonu olmasına rağmen sıkıcı olmuyor, aksine eğlendiriyor."
"Harika bir sunum ve yaklaşım..."
"Çok keyif aldım, konular çok güzel, doyurucuydu. Sunuluş şekli çok iyiydi ve sunucu bu işi zevkle yapıyordu."
"Muhteşem bir eğitimdi, özellikle oyunlar, roller ve kişilerarası karakter tanımlamaları..."
"Tamamıyla iş ortamında ve kişisel olarak kullanacağımız bilgiler olmasından dolayı, yapılan testlerle kendimi tanımaktan, arkadaşlarımın düşüncelerini öğrenmekten müthiş keyif aldım."

 

Satış Sonrası Hizmetler - Teknik Servis Çalışanları

NCR BİLİŞİM SİSTEMLERİ A.Ş.

Takım Ruhu İle Etkili İletişim Becerileri ve Müşteri Mutluluğu, Yeniden Yapılanma ve Başarıya Ulaştıran 20 Adım, Müşteri İlişkileri

( 1999, 2000, 2001 ve 2010 )

Ankara – İstanbul - İzmir

ATAÇ A.Ş. ANTEKS İPLİK, DOKUMA VE KONFEKSİYON FABRİKALARI, Ara Kademe Yöneticileri

ATAÇ A.Ş. ANTEKS İPLİK, DOKUMA VE KONFEKSİYON FABRİKALARI, Ara Kademe Yöneticileri

 

"Kendi hakkımda, geleceğimiz, yaptıklarımız v.b. düşünmemi ve diğer insanlarla ilişkilerimi gözden geçirmemi sağladı."
"Eğitimden çok keyif aldım, eğiticinin yönetimi, tutumu ve akılcı sunumu çok iyiydi."
"Biz bilincinde her bir bireyin ve aynı zamanda kendimin önemini anlamama çok yardımcı oldu, iyimserlik verdi."
"Eğiticinin sıkmadan, akıcı konuşması ve sorulara hemen cevap bulabilmesi büyük keyif verdi."
"Konular gerçekten çok güzel, herkesin değerlerini, değer yargılarını sorgulamasını sağlıyor ve herkese hitap ediyor. Bu eğitim bence herkese aşılanmalı..."
"Çok keyif aldım, kendimle ilgili farkedemediğim konuları görmemde çok yararı oldu."
"Eğitmenin başarısı, konuları anlatma tarzı ve olaylara bakış açısı çok başarılı."
"Kendimle hesaplaşacak zaman bulmaktan keyif aldım."
"Tekrarını en yakın zamanda istiyorum."
"Umduğumun üzerinde bir eğitim..."

 

Ara Kademe Yöneticileri

ATAÇ A.Ş. ANTEKS İPLİK, DOKUMA VE KONFEKSİYON FABRİKALARI

Takım Ruhu İle Etkili İletişim Becerileri, Müşteri Odaklı Örgütsel Kültür ve Kurumsal Kimlik, Bireysel Verimlilik/Kalite Yönetimi, Verimlilik ve Kaynakların Etkili Kulanımı

( 2000, 2001, 2003 )

Antalya

ORTA ANADOLU TEKSTİL Çalışanları

ORTA ANADOLU TEKSTİL Çalışanları

 

"Bu eğitime katılmaktan keyif aldım. Eğitmenin bizi anlaması ve ona göre yönlendirmesi güzeldi."
"Yaptığımız işteki detaylara birebir uyan bir eğitimdi. Uygulamalı olması da hoştu. Teşekkürler."

 

Firma Çalışanları

ORTA ANADOLU TEKSTİL

Müşteri Şikayetlerini Rekabet Avantajına Çevriyorum

( 2003 )

İstanbul

Abdulkadir Ovacık

Abdulkadir Ovacık

 

Kesinlikle çok zevkli bir eğitimdi. Kendi deneyimlerimi paylaşıldı ve konularda bütünlük sağlandı. Kesinlikle diğer eğitimlerinize de katılmak isterim.

 

-

Garanti Ödeme Sistemleri

Zaman Yönetimi ve Motivasyon

( 2004 )

İstanbul

Ertan Kuzcu

Ertan Kuzcu

 

Ömrümde aldığım en büyük zevklerden birisi bu eğitimdi. İnsanları birbirleriyle kaynaştırdı ve inanıyorum ki bu kenetlenme alt tabakaya da yansıyacak. Bundan daha iyisi olamaz.

 

-

Standard Profil Otomotiv San. ve Tic. A.Ş.

İletişim Yoluyla Etkili Yönetim

( 2003 )

Düzce

Engin Sade

Engin Sade

 

Eğiticinin performansı, konulara hakimiyeti ve dikkatleri dağıtmadan konuşması mükemmel.

 

-

NCR Bilişim Sistemleri

Yeniden Yapılanma ve Başarıya Ulaştıran 20 Adım

( 2001 )

İstanbul

Mehmet Alper Erolan

Mehmet Alper Erolan

 

Gerçekten çok keyif aldım. Bu konuları bugüne kadar öğrenmiş olsaydım, birçok kaybettiğim insanı kazanabilirdim.

 

-

Kök Yayıncılık Ltd. Şti.

Profesyonel Satış Becerileri

( 2000 )

İstanbul

Kürşat Aynal

Kürşat Aynal

 

En çok hoşuma giden şey, eğitmenlerin yaşadıkları tecrübeleri konularla birleştirip aktarmalarıydı. Devamını istiyoruz

 

-

Doğan Printing Center

Temel Yönetim Becerileri

( 2000 )

Ankara

Sabahattin Öztürk

Sabahattin Öztürk

 

Herşey mükemmeldi, başarılı çalışmalarınızın devamını dilerim.

 

-

Metiş Holding A.Ş.

Temel Yönetim Becerileri

( 2000 )

Ankara

Veysel Kısım

Veysel Kısım

 

Çok keyif aldım ve çok yararlı oldu. İnsanlara başka bir açıdan bakmayı öğrendim. Eğitmenlerin anlatışı mükemmeldi.

 

-

Deka Digital Ltd. Şti.

Takım Ruhu Yaratıyorum

( 2000 )

İzmir

Aydın Göcen

Aydın Göcen

 

Bu eğitimden gerçekten keyif aldım ve çok etkilendim. Çoğu zaman yaşamda farkına varamadığım birçok davranışı neden - sonuç yönünden analiz edebilme fırsatı buldum...

 

-

Ülker Anadolu Gıda

İletişim Yoluyla Etkili Yönetim

( 1999 )

Ankara

Ayşegül Peker

Ayşegül Peker

 

Bence bu eğitimin başlıca önemi, temelinde insan önem veren bir program olması. Bu eğitime katılmaktan çok keyif aldım, en çok hoşuma giden şey de bu eğitimi bu kadar yeterli bir eğitimciden almaktı. Görmeye alışık olmadığım bir ticari ahlaka sahip olup, eğitim konusuna bu kadar ciddi ve olumlu yaklaştığınız için teşekkür ederim...

 

-

Güneş Elektrik, Tesisat ve Montaj A.Ş.

Eğiticilerin Eğitimi

( 1999 )

Ankara

Figen Açkalmaz

Figen Açkalmaz

 

Bu eğitime katılmaktaki asıl amacım bir sekreterin neler bilmesi gerektiğini öğrenmekti, ama özel hayatta da bana çok şey katacağına inanıyorum. Eğitimin sonunda amaçlarıma fazlasıyla ulaştım, önce kendim olmam gerektiğini anladım ve çok keyif aldım. Ayrıca eğiticinin çok sıcak olması, insanı rahatlatması kendime değer vermemi sağladı. Herşey için teşekkür ederim...

 

-

Çilingir Elektronik Sistemler

Sekreterler İçin Etkili İletişim Becerileri Geliştirme

( 1999 )

Ankara

Abdullah Algün

Abdullah Algün

 

Bu eğitim kendime gelmemi sağladı. Tüm anlatılanlar çok yararlıydı. Örnek olayların hemen hemen hergün yaşadığımız olaylar olması, canlı olması beni şaşırtacak tarzda hoşuma gitti. Çok teşekkür ederim...

 

-

Ülker Anadolu Gıda

Liderlikte Çağdaş Yaklaşımlar

( 1999 )

Ankara

TTNET VE ASSISTT Yöneticileri

TTNET VE ASSISTT Yöneticileri

 

Bir çok eğitim alıyoruz Türk Telekom Akademi’de, ancak hiç bu kadar kaliteli bir eğitim almamıştık. Bu nedenle hem Ayşe Hanım’a hem de bu eğitimi bize sağlayan Türk Telekom Akademi’ye çooook teşekkür ederim."
Hayatımda aldığım en kaliteli iki eğitimden birisi. Ayşe Hanım’dan eğitim almak çok keyifli, kendisine hayran kaldık. Bence her şey mükemmeldi." 

 

Yönetici

TÜRK TELEKOM A.Ş.

Planlama, Organize Etme, İş ve Zaman Yönetimi

( Ekim 2009 – 2012 )

Tüm Türkiye