Katılımcı Görüşleri

 

FLOKSER TEKSTİL A.Ş. Çalışanları

FLOKSER TEKSTİL A.Ş. Çalışanları

 

"Çok keyif aldım. Oyunlar güzeldi. Ayşe Hanım süper bir eğitimci."
"Çok keyif aldım. Anlatılanların oyunlarla bağdaştırılması keyif vericiydi. Güler yüzlü ve hoş tavırlarınız için teşekkür ederim."
"Bu eğitimin çalışma arkadaşlarımla bir takım halinde hareket edebilmemiz için çok büyük katkısı olacak."
"Çok keyifliydi. Sunum kalitesi çok yüksekti."
"Bu eğitimin en büyük katkısı kendimizi tanıma ve öz eleştiri yapma imkanını vermesi. Benim ve şirketimdeki başarım için büyük katkısı olacak."
"Değişimi yönetmekte farklı bir vizyon verdi. Çok keyifliydi ve verilen örnekler günceldi."

 

Firma Çalışanları

FLOKSER TEKSTİL A.Ş.

Değişimi Yönetiyorum" ve Takım Çalışması

( 2004 )

İstanbul

NCR BİLİŞİM SİSTEMLERİ A.Ş. Satış Sonrası Hizmetler - Teknik Servis Çalışanları

NCR BİLİŞİM SİSTEMLERİ A.Ş. Satış Sonrası Hizmetler - Teknik Servis Çalışanları

 

"Hayat görüşüm değişti, artık yaşama ve insanlara çok daha farklı bakıyorum."
"Hayata bakışımı etkiledi"
"Kendimizi tanımak açısından öğrendiklerimiz çok yararlı, bu yararın bana doğru iletişimler kurmayı sağlayacağına inanıyorum."
"Bu hizmeti, bizden başka tüm yöneticilerin ve çalışanların almasını isteriz."
"Gelmeden önce hafta sonumun ziyan olacağını düşünüyordum, ancak şu anda tam tersini düşünüyorum."
"Çok güzel ve akıcı bir sunum gerçekleştiriliyor, hafta sonu olmasına rağmen sıkıcı olmuyor, aksine eğlendiriyor."
"Harika bir sunum ve yaklaşım..."
"Çok keyif aldım, konular çok güzel, doyurucuydu. Sunuluş şekli çok iyiydi ve sunucu bu işi zevkle yapıyordu."
"Muhteşem bir eğitimdi, özellikle oyunlar, roller ve kişilerarası karakter tanımlamaları..."
"Tamamıyla iş ortamında ve kişisel olarak kullanacağımız bilgiler olmasından dolayı, yapılan testlerle kendimi tanımaktan, arkadaşlarımın düşüncelerini öğrenmekten müthiş keyif aldım."

 

Satış Sonrası Hizmetler - Teknik Servis Çalışanları

NCR BİLİŞİM SİSTEMLERİ A.Ş.

Takım Ruhu İle Etkili İletişim Becerileri ve Müşteri Mutluluğu, Yeniden Yapılanma ve Başarıya Ulaştıran 20 Adım, Müşteri İlişkileri

( 1999, 2000, 2001 ve 2010 )

Ankara – İstanbul - İzmir

GESSART (JİVAL KUYUMCULUK) ALTIN PAZARLAMA Yöneticileri ve Çalışanları

GESSART (JİVAL KUYUMCULUK) ALTIN PAZARLAMA Yöneticileri ve Çalışanları

 

"Eğitim her yönüyle çok iyi idi. Bugün burda bulunduğum için kendimi şanslı ve iyi hissediyorum."
"En küçük bir detayın bile önemli olduğunu. Satışta eksiksiz ve tam olarak herşeyi öğrenmek gerektiğini anlamama yardımcı oldu."
"Eğitime verdiğiniz önemden dolayı size teşekkür ederim.Eğitimlerinizin devamını diliyorum."
"Tekdüze anlayışlardan uzaklaşıp farklı görüşleri de değerlendirme fırsatı buldum."
"Açık söylemek gerekirse eleştiri yapmak ayıp olur. Herşey güzeldi. Teşekkür ederiz."

 

Yöneticiler ve Çalışanlar

GESSART (JİVAL KUYUMCULUK) ALTIN PAZARLAMA

Müşteriyi Anlamak ve Değer Yaratmak

( 2007 )

İstanbul

HSC Çalışanları

HSC Çalışanları

 

"Eğitmenin sunuşu, konuşması, vurgulaması, güleryüzlü olması eğitime artı değer katıyor"
"Herşey çok mükemmeldi. Ayşe Hanım’a anlatım ve gösterdiği hoşgörüden dolayı teşekkürler."
"Çok güzeldi ve keyifliydi. Başarılarınızın devamını dilerim."
"Çok keyif aldım. Uyumlu insanım ama daha da uyumlu olabileceğimizi öğrendim."
"Kesinlikle keyif aldım. Bireysel olarak bir insanın varlığının ne kadar değerli olduğunun anlatılması, anlatım şekli ve yapılan oyunlar çok hoştu."

 

Firma Çalışanları

HSC

Duygusal Zekamı Geliştiriyorum

( 2006 )

İstanbul