Müşteri İlişkilerimi ve Satış Becerilerimi Geliştiriyorum
Bilgi Talep Et
DEĞER YARATAN HİZMET ÜRETMEK
Tanışma ve Öntest
Geleceğin Şirketleri ve Bu Şirketlerde Hizmet Anlayışı Nasıl Olacak?
Müşteriler Aldıkları Ürün / Hizmetten Mutlu Olmadıkları Zaman Neler Yaparlar?
Bir Müşteriyi Aldığı Ürün / Hizmetten Mutlu Edememenin Bir Kuruma ve O Kurumun Çalışanlarına Etkileri Nelerdir?
Beklentilerin Ötesinde Hizmet Vermek ve Müşteri İçin Değer Yaratmak
Rekabet Edebilmek İçin 3 Temel Kriter: Kalite – Fiyat – Hız
Hizmet Kalitesini Etkileyen Faktörler
Müşteriler Ne Bekler? Müşteriler Neden Sizi Seçer ya da Neden Sizden Vazgeçerler?
Müşteri Odaklı Kurum Kültürü
Örnek Olay: “Gülümseyin, Sahnedesiniz”
Örnek Olaylar: Bu Örneklerdeki Personel ve Kurumların Yaklaşımı Ne Kadar Müşteri Odaklı?
Profesyonellik Nedir? Profesyonel Kimdir? Satışta Profesyonelliğin Gereklilikleri
Proaktif Yaklaşımla Sorumluluk Almak
SATIŞTA FARKLI MÜŞTERİ PROFİLLERİYLE İLETİŞİM VE İKNA
İnsan Nasıl Bir Varlık?
Test: “Kişilik Profili” – Kendimizi Tanıyalım
Farklı Kişilik Profillerinin İletişim Biçimleri
Kendimizi Yönetme Sorumluluğunu Almak
Farklı Müşteri Tipleri Karşısında Uygun Yaklaşımlar
İknayı Başarmanın Bileşenleri
Uygulamalar: Farklı Müşteri Profilleriyle İletişim ve İkna Uygulamaları
SATIŞ DANIŞMANLIĞI VE HEDEF ODAKLI SATIŞ
Satış Nedir? Ne Değildir?
Satışta 5 Önemli Faktör (AIDAS)
Mükemmel Satıcılar…: Danışman, Problem Çözücü ve Profesyonel Ortak Olmak
Nereye Gideceğimizi Bilmezsek Bizi Oraya Hiçbir Şey Götüremez
SMART Hedef Belirlemek
Satış İçin Hazırlık: Her Türlü Bilgiye Sahip Olmak ve Sonuç Odaklı Yaklaşım
Ürün – Hizmet Bilgisi
Müşteriyi Tanımak
Pazarı ve Rakipleri Tanımak
Şirketimizi ve Müşteriyle İlişkileri Tanımak
Hedef Belirlemek
SATIŞTA İLETİŞİM
İlk İzlenim ve Önemli Noktalar
Beden Dilinin Önemi ve Özellikleri
Olumsuz Duyguları Taşımamak
Karşımızdaki Kişiyi Etki Alanımıza Almak, Güven Kazanmak
Müşterinin İsteğini / İhtiyacını Anlamak
Önce Anla, Sonra Anlat!
Soru Sorma Amaçları ve Teknikleri, Açık ve Kapalı Sondaj
Doğru Anlamak İçin: Etkili Dinlemek
Test: Nasıl Bir Dinleyiciyiz ve Nasıl İyi Bir Dinleyici Olabiliriz?
Etkili Dinleme Süreci: Odaklan- Yansıt - Özetle
Etkili Konuşma
Takım Oyunu: “Bütünü Oluşturmak”- Ne Kadar İyi Bir Konuşmacı ve Ne Kadar İyi Bir Dinleyiciyiz Ve Nasıl İyi Konuşmacı Olabiliriz?
Ne Söylediğimiz mi Nasıl Söylediğimiz mi?
Takım Oyunu: “Kule’nin Gücü” Oyunu
Faydaların Satışı ve Müşteri İçin Değer Yaratmak
Satın Alma Sinyalleri
Müşteriyi ve Kararını Desteklemek
Satışı Kapatmak
İlave Satış Yapma Teknikleri
Satışta Başarısızlığın 5 Temel Nedeni
Rol Oynama ve Uygulamalar
SATIŞ SÜRECİNDE ZOR DURUMLARIN YÖNETİMİ VE EMPATİ
Satış Sürecinde İtirazlar ve Müşteri Şikayetleri
Problemli Durumlara Yaklaşım Biçimimiz
Test: “Satış Yaklaşımı Analizi”
Takım Oyunu: Belirsizlik Ortamında Kazan - Kazan
Örnek Olay: Kişiselleştirme
Başkalarını Suçlamadan Önce Durumu Anlamak Gerek
Durum Üzerinde Çekişmemek ve İnsanları Problemlerden Ayrı Tutmak
Problemler Üzerinde Değil Çıkarlar Üzerinde Durmak
Çatışmaya Yol Açan ve Sihirli Sözcükler
Problemli Durumlarda İletişim ve Empatiyi Başarmak
Şikayetleri Etkin Biçimde Karşılama ve Yanıtlama Yöntemleri
Müşteri Şikayetlerini Rekabet Avantajına Çevirmek İçin Altın Kurallar
UYGULAMALAR
DEĞERLENDİRME VE KAPANIŞ
Alışkanlıkları Değiştirmek ve Sürekli Gelişmek
Sontest
Öntest – Sontest Sorularının Yanıtlanması ve Gelişimin Değerlendirilmesi
Eğitim Programı Değerlendirme ve Katılım Belgelerinin Dağıtımı
“Kuruma Özel ( In – House ) Eğitimler” in ayrıntılı içerikleri ve süreleri, kurum içi hedef katılımcı gruba yönelik yapılan ihtiyaç analizi doğrultusunda belirlenmektedir.
Katılımcı grubun ihtiyaçlarını belirlemek ya da belirlenen ihtiyacı karşılayacak en uygun eğitim programlarını birlikte oluşturmak için lütfen merkezimizle iletişime geçiniz.