Çoklu Zeka Yaklaşımı İle Satış Becerilerimi Geliştiriyorum

 

Bilgi Talep Et

Programın İş Sonuçlarına Faydaları

 

“Çoklu Zeka Yaklaşımı İle Satış Becerilerimi Geliştiriyorum” Programı, “Çoklu Zeka” nın, satıcılık becerilerine etkisini öğrenmek ve öğrenen, araştıran, düşünen, tartışan, yaratan, çözüm üreten ve satışlarını her geçen gün artıran bireyler olmak üzere zihinlerini mümkün olan en üst düzeyde kullanmak isteyen satış personelinin, kendi zeka haritalarını yorumlama becerisi kazanmayı öğrenmeleri ve bu yolla satıcılık becerilerini geliştirmeleri amacıyla hazırlanmış bir Workshop’ tur.

 

Neler Paylaşacağız?

 

TANIŞMA
 
 
ÇOKLU ZEKA YAKLAŞIMI 
 
  • Beynimiz Nasıl Çalışıyor?
  • Çoklu Zeka Teorisi
  • Test: “Hangi Zekalarım Gelişmiş?”
  • Egzersizler: “Hangi Zekamı Nasıl Geliştirebilirim?”
 
SATIŞ DANIŞMANLIĞI 
 
  • Satış Nedir? Ne Değildir?
  • Satışın Pazarlamadaki Yeri ve Önemi
  • Satışın Temel Ögeleri
  • Grup Çalışması: “Mükemmel Satıcılar”
  • Danışman, Problem Çözücü ve Profesyonel Ortak Olmak
  • Danışmanlık İlişkisinin Özellikleri
  • Mesleğin Avantajları ve Bireysel Gelişime Katkıları
  • Mesleğin Zorlukları ve Zorluklarla Başa Çıkabilme Yolları
  • Satış Danışmanlığı İçin Gereken Temel Beceriler
  • Test: Satış Becerilerim Özdeğerlendirme
  • Test: Satış Yaklaşımı Analizi
 
SATIŞ SÜRECİ 
 
  • Takım Oyunu: “Tuhaf Çarşı”
  • Satış İçin Hazırlık ve Planlama
* Ürün – Hizmet Bilgisi
* Müşteriyi Tanımak
* Pazarı ve Rakipleri Tanımak
* Şirketimizi ve Müşteriyle İlişkileri Tanımak 
* Hedef Belirlemek
  • Satış Görüşmesi Süreci
* Ziyaret İçin Ön Görüşme
* Satışta 4 Önemli Faktör: Dikkat, İlgi, İstek, Eylem
* Açılış Teknikleri ve İlk İzlenimde Önemli Noktalar
* Müşterinin İsteğini / İhtiyacını Anlamak 
* Soru Sorma Amaçları ve Teknikleri
* Açık ve Kapalı Sondaj
* Müşterilerin Psikolojik Profilleri ve Farklı Müşteri Tipleri Karşısında Uygun Yaklaşımlar
* Ürünün – Hizmetin Etkileyici Sunumu: Müşterinin Tüm Duyularına Hitap Etmek
* Faydaların Satışı ve Müşteri İçin Değer Yaratmak
* Fiyatı Sunmak
* İtiraz Türleri ve İtirazları Satışa Dönüştürmek İçin İpuçları
* Satın Alma Sinyalleri
* Müşteriyi ve Kararını Destekleme
* Satışı Kapatmak
* İlave Satış Yapma Teknikleri
* Zor Durumlarla Başa Çıkabilmek
* Satışta Başarısızlığın 5 Temel Nedeni
* Yaratıcı Satışta 16 Alan
  • Takım Oyunu: “Fikir Satmak”
  • Değerlendirme
* Satış Sonrası İzleme ve Satış Sonrası Hizmetler
* Egzersizler: “Ben Ne Yapabilirim?”
* Rol Oynama: Satış Görüşmesi Uygulamaları

 

DEĞERLENDİRME VE KAPANIŞ

 

  • Eğitim Programı Değerlendirme ve Katılım Belgelerinin Dağıtımı

 

Kimler Katılmalı?

 

“Çoklu Zeka” nın, satıcılık becerilerine etkisini öğrenerek kendi zeka haritalarını yorumlamak ve zihinlerini mümkün olan en üst düzeyde kullanarak satışlarını artırmak isteyen tüm satış personeli.

 

Eğitimin Süresi, Katılımcı Sayısı ve Seminer Materyalleri

 

Eğitim programının bir grup için süresi 14 saattir (2 gün). 

 

Eğitim programlarından en iyi sonucun elde edilebilmesi için bir grupta ideal katılımcı sayısı 15, azami katılımcı sayısı ise 21 olarak belirlenmiştir.

 

Eğitim programının sonunda katılımcılara konuyla ilgili bilgiler içeren birer “ KİTAP”ve “KATILIM BELGESİ”verilecektir.

 

Eğitmenler

 

Ayşe Demirbaş

 

Kuruma Özel Eğitimler (IN-HOUSE) İçin Önemli !

 

“Kuruma Özel ( In – House ) Eğitimler” in ayrıntılı içerikleri ve süreleri, kurum içi hedef katılımcı gruba yönelik yapılan ihtiyaç analizi doğrultusunda belirlenmektedir. 

 

Katılımcı grubun ihtiyaçlarını belirlemek ya da belirlenen ihtiyacı karşılayacak en uygun eğitim programlarını birlikte oluşturmak için lütfen merkezimizle iletişime geçiniz.

                

Tel: 0212. 573 04 11 – 0555. 828 06 38

          

e – posta:  poet@poet.com.tr