Başarının Kapılarını Birlikte Açalım...


Danışmanlık, yetkinlik, sistem kurma, kurumsal gelişim.www.poet.com.tr

 

Çoklu Zeka Yaklaşımı İle Satış Becerilerimi Geliştiriyorum

 

Bilgi Talep Et

Çoklu Zeka İle Satış Becerileri

 

Programın İş Sonuçlarına Faydaları:

 

“Çoklu Zeka Yaklaşımı İle Satış Becerilerimi Geliştiriyorum” Programı, “Çoklu Zeka” nın, satıcılık becerilerine etkisini öğrenmek ve öğrenen, araştıran, düşünen, tartışan, yaratan, çözüm üreten ve satışlarını her geçen gün artıran bireyler olmak üzere zihinlerini mümkün olan en üst düzeyde kullanmak isteyen satış personelinin, kendi zeka haritalarını yorumlama becerisi kazanmayı öğrenmeleri ve bu yolla satıcılık becerilerini geliştirmeleri amacıyla hazırlanmış bir Workshop’ tur.

 

Neler Paylaşacağız?

 

TANIŞMA
 
 
ÇOKLU ZEKA YAKLAŞIMI 
 
Beynimiz Nasıl Çalışıyor?
Çoklu Zeka Teorisi
Test: “Hangi Zekalarım Gelişmiş?”
Egzersizler: “Hangi Zekamı Nasıl Geliştirebilirim?”
 
 
SATIŞ DANIŞMANLIĞI 
 
Satış Nedir? Ne Değildir?
Satışın Pazarlamadaki Yeri ve Önemi
Satışın Temel Ögeleri
Grup Çalışması: “Mükemmel Satıcılar”
Danışman, Problem Çözücü ve Profesyonel Ortak Olmak
Danışmanlık İlişkisinin Özellikleri
Mesleğin Avantajları ve Bireysel Gelişime Katkıları
Mesleğin Zorlukları ve Zorluklarla Başa Çıkabilme Yolları
Satış Danışmanlığı İçin Gereken Temel Beceriler
Test: Satış Becerilerim Özdeğerlendirme
Test: Satış Yaklaşımı Analizi
 
SATIŞ SÜRECİ 
 
Takım Oyunu: “Tuhaf Çarşı”
Satış İçin Hazırlık ve Planlama
Ürün – Hizmet Bilgisi
Müşteriyi Tanımak
Pazarı ve Rakipleri Tanımak
Şirketimizi ve Müşteriyle İlişkileri Tanımak
Hedef Belirlemek
 
Satış Görüşmesi Süreci
Ziyaret İçin Ön Görüşme
AIDAS
Açılış Teknikleri ve İlk İzlenimde Önemli Noktalar
Müşterinin İsteğini / İhtiyacını Anlamak
Soru Sorma Amaçları ve Teknikleri
Açık ve Kapalı Sondaj
Müşterilerin Psikolojik Profilleri ve Farklı Müşteri Tipleri Karşısında Uygun Yaklaşımlar
Ürünün – Hizmetin Etkileyici Sunumu: Müşterinin Tüm Duyularına Hitap Etmek
Faydaların Satışı ve Müşteri İçin Değer Yaratmak
Fiyatı Sunmak
İtiraz Türleri ve İtirazları Satışa Dönüştürmek İçin İpuçları
Satın Alma Sinyalleri
Müşteriyi ve Kararını Destekleme
Satışı Kapatmak
İlave Satış Yapma Teknikleri
Zor Durumlarla Başa Çıkabilmek
Satışta Başarısızlığın 5 Temel Nedeni
Yaratıcı Satışta 16 Alan
Takım Oyunu: “Fikir Satmak”
Satış Sonrası İzleme ve Satış Sonrası Hizmetler
Egzersizler: “Ben Ne Yapabilirim?”
Rol Oynama: Satış Görüşmesi Uygulamaları

 

DEĞERLENDİRME VE KAPANIŞ

Eğitim Programı Değerlendirme ve Katılım Belgelerinin Dağıtımı

 

Kimler Katılmalı?

 

“Çoklu Zeka” nın, satıcılık becerilerine etkisini öğrenerek kendi zeka haritalarını yorumlamak ve zihinlerini mümkün olan en üst düzeyde kullanarak satışlarını artırmak isteyen tüm satış personeli.

 

Eğitim Süresi, Katılımcı Sayısı ve Eğitim Materyalleri:

 

Eğitim programının bir grup için süresi 14 saattir (2 gün). 

 

Eğitim programından en iyi sonucun elde edilebilmesi için bir grupta ideal katılımcı sayısı 15 olarak belirlenmiştir.

 

Eğitim programının sonunda katılımcılara konuyla ilgili bilgiler içeren birer “KİTAP”ve “KATILIM BELGESİ”verilecektir.

 

Eğitmen:

 

Ayşe Demirbaş

 

Kuruma Özel Eğitimler İçin Önemli !

 

“Kuruma Özel ( In – House ) Eğitimler” in ayrıntılı içerikleri ve süreleri, kurum içi hedef katılımcı gruba yönelik yapılan ihtiyaç analizi doğrultusunda belirlenmektedir. 

 

Katılımcı grubun ihtiyaçlarını belirlemek ya da belirlenen ihtiyacı karşılayacak en uygun eğitim programlarını birlikte oluşturmak için lütfen merkezimizle iletişime geçiniz.