İnovasyonu Besleyici Yönetim Teknikleri

 

Bilgi Talep Et

Programın İş Sonuçlarına Faydaları

 

Günümüz vahşi iş ve ürün geliştirme ortamının en önemli paradigmalarından birini yeni, satılabilir ve değerli bir ürünü en kısa sürede pazara çıkarma oluşturur.  İnovasyon bu ihtiyacın önemli çözümlerinden birini kendi içinde barındırır. Ekonomik ve toplumsal değer yaratmak amacıyla ürün, hizmet ve proseslerde yapılan değişiklik, farklılık ve yeniliklere inovasyon denir. İş ortamında inovasyonun beslenmesi özel yönetim teknikleri ve bilgi birikimine ihtiyaç duyar. Kurumu inovatif yapmak her kademedeki yöneticilerin temel görevleri arasında tanımsal olarak yer almaktadır. Bu eğitim, kendini yeni pazarlara ve ürünlere açık gören, yenilikçi olup hayatta kalmayı, müşterisini memnun etmeyi, kârlılığını artırmayı, daha bilinçli bir ürün ve hizmet stratejisi geliştirmeyi seçen kurumlar için tasarlanmıştır. Amacı inovasyon bilincini kurumsal bilinçle paralel hale getirip bunu yaşam biçimine dönüştürecek bilgilendirmeyi gerçekleştirmektir.

 

Bu program sonunda katılımcılar;

 

  • İnovasyon, türleri ve bir işletme için önemini algılayacaklar,
  • Hızlı ürün geliştirebilmek için hangi teknikleri kullanabileceklerini örnekleriyle görebilecekler,
  • İnovasyon yönetiminde bilgi yönetimi, pazar istihbaratı, proses geliştirme yöntemleri hakkında bilgi edinecekler,
  • Yaratıcılık geliştirme için birlikte çalıştıkları takımla uygulayabilecekleri teknikleri deneyimleyebilecekler,
  • İnovasyonda insan kaynakları ve iş ağlarının önemini kavrayacaklar,
  • Tasarım ve ürün geliştirme araçları hakkında bilgilenip nereye yatırım yapabilecekleri hakkında fikir sahibi olabilecekler,
  • Ve başarılı örneklerle  kendi durumlarında  nasıl yol alabileceklerini belirleyeceklerdir.

 

Neler Paylaşacağız?

 

  • Tanışma
  • İnovasyon Nedir, Ne Değildir?
  • İnovasyon Türleri
  • İnovasyon Neden Önemlidir?
  • İnovasyon Nasıl Yapılır?
  • İnovasyon Kültürünü Aşılamak
  • İnovasyon Nasıl Yönetilir?
  • Hizmet Sektöründe İnovasyon
  • Hızlı Yeni Ürün Geliştirme
  • Bilgi Yönetimi Araçları
  • Pazar Zekâsı Teknikleri
  • Proses Geliştirme Yöntemleri
  • Tasarımın İlgili Birimlerle İlişkisinin Yönetimi
  • Yaratıcılık Geliştirme TRIZ, SCAMPER, Mind Mapping, Yatay Düşünme
  • İnovasyon Projesi Geliştirme Yöntemleri
  • İnsan Kaynakları ve İş Ağları
  • Tasarım ve Ürün Geliştirme Araçları Yönetimi
  • İş Yaratma Araçları
  • Başarılı Örnekler
  • Uygulamalar: “Katılımcıların Kendi İşyerlerinde Nasıl İnovasyon Yönetimi Yapabileceğine Yönelik Çalışmalar Ve Değerlendirilmesi”
  • Değerlendirme ve Kapanış

 

Kimler Katılmalı?

 

Yöneticiler, mühendisler, yönetici adayları, firma sahipleri.

 

Eğitimin Süresi, Katılımcı Sayısı ve Seminer Materyalleri

 

Eğitim programının bir grup için süresi 14 saattir (2 gün). 

 

Eğitim programlarından en iyi sonucun elde edilebilmesi için bir grupta ideal katılımcı sayısı 15, azami katılımcı sayısı ise 21 olarak belirlenmiştir.

 

Eğitim programının sonunda katılımcılara konuyla ilgili bilgiler içeren birer “ KİTAP”ve “KATILIM BELGESİ”verilecektir.

 

Eğitmenler

 

Onat Totuk

 

Kuruma Özel Eğitimler (IN-HOUSE) İçin Önemli !

 

“Kuruma Özel ( In – House ) Eğitimler” in ayrıntılı içerikleri ve süreleri, kurum içi hedef katılımcı gruba yönelik yapılan ihtiyaç analizi doğrultusunda belirlenmektedir. 

 

Katılımcı grubun ihtiyaçlarını belirlemek ya da belirlenen ihtiyacı karşılayacak en uygun eğitim programlarını birlikte oluşturmak için lütfen merkezimizle iletişime geçiniz.

                

Tel: 0212. 573 04 11 – 0555. 828 06 38

          

e – posta:  poet@poet.com.tr