Etiketler
SAYFA: Hakkımızda
Hakkımızda
Keyifli, Etkili ve Yaratıcı Bir Paylaşım Ortamından Merhaba...
Tam yirmi dört yıl önce,
Gelecek binyıla daha bir umutla bakmak, yaşamımızı aydınlatmaya katkı...
Devamı
HABER: İLETİŞİM BECERİLERİ
İLETİŞİM BECERİLERİ
Adapazarı'nda Mefkure Kolejleri Yöneticileri ve Öğretmenlerine yönelik olarak "İletişim Becerileri" isimli eğitim programımız 07 ve 14 Ocak 2017 tarihinde Sa...
Devamı
HABER: İletişim Becerileri
İletişim Becerileri
Adapazarı Mefkure Kolejleri İlköğretim Öğretmenlerine yönelik, 11 Şubat 2017 tarihinde, "İletişim Becerileri" eğitim programımızın birinci grubu başarıyla tamamlanmıştır.
...
Devamı
SAYFA: Müşteri Odaklılık ve Mükemmel Hizmet
Müşteri Odaklılık ve Mükemmel Hizmet
Tüm işletmelerin temel amacı, varlıklarını sürdürerek rekabet gücünü artırmaktır. Günümüzde bunun tek koşulu, müşte...
Devamı
SAYFA: Değer Yaratan Müşteri İlişkileri Yönetimi
Değer Yaratan Müşteri İlişkileri Yönetimi
Müşteri profilindeki ve beklentilerindeki farklılaşmalar, kurumların hayatta kalmalarının sadece iyi ürün üretmekle değil aynı zamanda iyi b...
Devamı
SAYFA: Satışta Etkin Raporlama
Satışta Etkin Raporlama
Ölçemezsek yönetmeyiz. Performansımızı, ancak doğru bir raporlama sistemiyle izleyebilir ve gelişimi tetikleyebiliriz. Özellikle kriz döne...
Devamı
SAYFA: metrika
metrika
(function(m,e,t,r,i,k,a){m[i]=m[i]||function(){(m[i].a=m[i].a||[]).push(arguments)};
m[i].l=1*new Date();k=e.createElement(t),a=e.getElementsByTagName(t)[0],k.async=1,k.src=r,a.parentNode.ins...
Devamı
SAYFA: Nasıl Katılacaksınız?
Nasıl Katılacaksınız?
Genel Katılıma Açık eğitimlerimizden herhangi birine katılımınız olacağı taktirde, bizlerle iletişime geçerek katılımcıların "ÖNKAYIT" larını yaptırınız. Eğitim i&...
Devamı
SAYFA: Problem Çözmek ve Karar Almak
Problem Çözmek ve Karar Almak
Tek bir pazar haline dönüşen dünya ticaretinde başarılı olabilmek, problemlerin süratle ve doğru olarak çözülmesini gerekli kılı...
Devamı
SAYFA: Mavi Yaka Çalışanlar İçin Profesyonellik ve Kişisel Kalite
Mavi Yaka Çalışanlar İçin Profesyonellik ve Kişisel Kalite
Tüm işletmelerin temel amacı, varlıklarını sürdürerek rekabet gücünü artırmaktır. Günümüzde bunun tek koşulu, müşte...
Devamı
SAYFA: İnovasyonu Besleyici Yönetim Teknikleri
İnovasyonu Besleyici Yönetim Teknikleri
Günümüz vahşi iş ve ürün geliştirme ortamının en önemli paradigmalarından birini yeni, satılabilir ve değerli bir ürünü ...
Devamı
HABER: EĞİTİCİ EĞİTİMİ - 20-21 KASIM 2017
EĞİTİCİ EĞİTİMİ - 20-21 KASIM 2017
AISIN A.Ş. çalışanlarına yönelik olarak istanbul'da 20 - 21 Kasım 2017 tarihlerinde "Eğitici Eğitimi" isimli eğitim programımız Sayın Ayşe Demirbaş'ın başarılı sunumuy...
Devamı
HABER: İLETİŞİM BECERİLERİMİ GELİŞTİRİYORUM IV.GRUP - EKİM 2017
İLETİŞİM BECERİLERİMİ GELİŞTİRİYORUM IV.GRUP - EKİM 2017
Yapı Kredi Bankası çalışanlarına yönelik olarak "İletişim Becerilerimi Geliştiriyorum" eğitim programımızın 4. grubu, 25 - 26 Ekim 2017 tarihlerinde Sayın Ayşe Demirbaş'ın...
Devamı
SAYFA: Yön Birliğine Sahip Kurum Olmak -Kurum Kültürü ve Yönetimi-
Yön Birliğine Sahip Kurum Olmak -Kurum Kültürü ve Yönetimi-
Kurumlar da bireyler gibi kişiliklere sahiptir. Değerler, ortak anlayışlar, inanışlar, kurum kültürünü oluşturur. Kurumun kült&uu...
Devamı
SAYFA: Çoklu Zeka Yaklaşımı İle Satış Becerilerimi Geliştiriyorum
Çoklu Zeka Yaklaşımı İle Satış Becerilerimi Geliştiriyorum
“Çoklu Zeka Yaklaşımı İle Satış Becerilerimi Geliştiriyorum” Programı, “Çoklu Zeka” nın, satıcılık becerilerine etkisini ö...
Devamı
HABER: Zor Durumların Yönetimi - 30 Eylül 2017
Zor Durumların Yönetimi - 30 Eylül 2017
30 Eylül 2017 tarihinde ABİGEM işbirliği ile OMNİ çalışanlarına yönelik "Zor Durumların Yönetim" eğitim programı Ayşe Demirbaş tarafından gerçekleştirilmiştir...
Devamı
HABER: Zor İnsanlarla İletişim - 28 Eylül 2017
Zor İnsanlarla İletişim - 28 Eylül 2017
28 Eylül 2017 tarihinde AEMTEM tarafından Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi çalışanları için organize edilen "Zor İnsanlarla İletişim" eğitim programı Ayşe Demirbaş...
Devamı
HABER: PROFESYONELLİK VE KİŞİSEL KALİTE - AĞUSTOS 2017
PROFESYONELLİK VE KİŞİSEL KALİTE - AĞUSTOS 2017
AISIN A.Ş. Mavi Yaka çalışanlarına yönelik olarak istanbul'da 02 Ağustos 2017 tarihinde "Profesyonellik ve Kişisel Kalite" isimli eğitim programımız Sayın Ayşe Demirbaş...
Devamı
SAYFA: Bütünsel Beyin Gücümle Yaratıcılığımı Geliştiriyorum
Bütünsel Beyin Gücümle Yaratıcılığımı Geliştiriyorum
Rekabetin iki önemli unsuru “maliyet azaltma” ve “yeni buluşlar - inovasyon”, kurum ve kuruluşların her iki alanda da geliştirilmeye iht...
Devamı
SAYFA: Stratejik Performans Yönetimi
Stratejik Performans Yönetimi
Günümüzdeki hızlı değişim ve özellikle de içinde bulunduğumuz küresel krizin oluşturduğu yeni dengeler, ayakta kalabilmek için...
Devamı
SAYFA: Motivasyonu Artırmak İçin OYUNLAŞTIRMA
Motivasyonu Artırmak İçin OYUNLAŞTIRMA
Aslında oyunlar insan hayatında hep vardı. Ancak 1980’de İngiltere’de Essex Üniversitesi’den Prof. Richard Bartle’ın MUD 1 adlı projede ...
Devamı
SAYFA: Motivasyon Yoluyla Performans Geliştirmek
Motivasyon Yoluyla Performans Geliştirmek
Neden çalışanlarımızdan bazıları, sabah herkesten önce gelip, geç saatlere kadar çalışırken, bazıları da mesai saatinin dolmasını ve işyeri...
Devamı
SAYFA: İletişim Yoluyla Etkili Liderlik
İletişim Yoluyla Etkili Liderlik
Bulunduğumuz yönetim kademesine göre, toplam zamanımızın % 65 - % 90’ ı iletişimle geçiyor. Bu nedenle iletişim, yönetim süreç...
Devamı
SAYFA: Yetkinlik Değerlendirme Yöntemleri
Yetkinlik Değerlendirme Yöntemleri
Hızla değişen pazarda ayakta kalabilmek için mücadele veren çoğu şirket, tutunacak bir dal olarak “yetkinlikler”i kullanmayı tercih et...
Devamı
SAYFA: Takım Çalışması ve Liderlik
Takım Çalışması ve Liderlik
Gerçek bir sinerji yaratmanın yolu, gerçek bir “BİZ” bilincinden geçmektedir. Takım çalışmasını tüm çalışanlarına...
Devamı
SAYFA: Eğitim Etkinliğini Değerlendiriyorum
Eğitim Etkinliğini Değerlendiriyorum
Eğitimlerden beklenen sonuçları alabilmek için, ölçme ve değerlendirme süreci son derece önemli bir süre&cce...
Devamı
SAYFA: Yetiştiren ve Geliştiren Lider Yöneticiyim
Yetiştiren ve Geliştiren Lider Yöneticiyim
Kurumlarda en önemli kaynağın “İnsan” olduğunun farkına varılmasıyla birlikte, yönetim de, insanların, insan tarafından, insanca ve insan i&cce...
Devamı
SAYFA: Biz Bir Takımız (Çalışanlar İçin Takım Çalışması)
Biz Bir Takımız (Çalışanlar İçin Takım Çalışması)
Gerçek bir sinerji yaratmanın yolu, gerçek bir “BİZ” bilincinden geçmektedir. Takım çalışmasını tüm çalışanlarına...
Devamı
HABER: PROFESYONELLİK VE KİŞİSEL KALİTE - AĞUSTOS 2017
PROFESYONELLİK VE KİŞİSEL KALİTE - AĞUSTOS 2017
AISIN A.Ş. Mavi Yaka çalışanlarına yönelik olarak 01 Ağustos 2017 tarihinde "Profesyonellik ve Kişisel Kalite" isimli eğitim programımız Sayın Ayşe Demirbaş'ın sunumuyla g...
Devamı
SAYFA: Takım Ruhu İle İletişim Becerilerimi Geliştiriyorum
Takım Ruhu İle İletişim Becerilerimi Geliştiriyorum
21. Yüzyıl organizasyonlarının vazgeçilmez ögesi haline gelen “Takım Çalışması” nın başarılabilmesinde en önemli faktör...
Devamı