Etiketler
SAYFA: Müşteri Odaklılık ve Mükemmel Hizmet
Müşteri Odaklılık ve Mükemmel Hizmet
Tüm işletmelerin temel amacı, varlıklarını sürdürerek rekabet gücünü artırmaktır. Günümüzde bunun tek koşulu, müşte...
Devamı
HABER: YAPI KREDİ BANKASI - İLETİŞİM BECERİLERİMİ GELİŞTİRİYORUM
YAPI KREDİ BANKASI - İLETİŞİM BECERİLERİMİ GELİŞTİRİYORUM
Yapı Kredi Bankası çalışanlarına yönelik olarak "İletişim Becerilerimi Geliştiriyorum" eğitim programımız 13 - 14 Ekim 2016 tarihinlerinde Sayın Ayşe Demirbaş'ın sunumuyla...
Devamı
HABER: AL-KOR MAKİNA KALIP A.Ş. - EĞİTİCİ EĞİTİMİ, 1.GRUP
AL-KOR MAKİNA KALIP A.Ş. - EĞİTİCİ EĞİTİMİ, 1.GRUP
POET Eğitim ve Danışmanlık Merkezi olarak AL-KOR Makina ve Kalıp A.Ş. çalışanlarına yönelik "Eğitici Eğitimi" eğitim programı 22 - 23 Temmuz 2016 tarihlerinde Ayşe Demirbaş ta...
Devamı
HABER: AL-KOR MAKİNA KALIP A.Ş. - EĞİTİCİ EĞİTİMİ, 2.GRUP
AL-KOR MAKİNA KALIP A.Ş. - EĞİTİCİ EĞİTİMİ, 2.GRUP
POET Eğitim ve Danışmanlık Merkezi olarak AL-KOR Makina ve Kalıp A.Ş. çalışanlarına yönelik "Eğitici Eğitimi" eğitim programı 29-30 Temmuz 2016 tarihlerinde Ayşe Dem...
Devamı
HABER: TOYOTA Bölge Yöneticilerine Yönelik "Liderlik Gelişim Programı"
TOYOTA Bölge Yöneticilerine Yönelik "Liderlik Gelişim Programı"
İstanbul'da Toyota Satış ve Pazarlama A.Ş. Bölge Müdürlerine yönelik "Liderlik Gelişim Programı" nın 1. ve 2. modülü 03 - 04 Mart 2016 tarihlerinde Sayın...
Devamı
HABER: STM A.Ş. Çalışanlarına Yönelik "Takım Ruhu İle İletişim"
STM A.Ş. Çalışanlarına Yönelik "Takım Ruhu İle İletişim"
Ankara'da STM A.Ş. çalışanlarına yönelik olarak "Takım Ruhu İle İletişim" eğitim programımız 15 Mart 2016 tarihinde Sayın Ayşe Demirbaş, Sayın Nazlı Eda Yavuz'un sunum...
Devamı
HABER: TOYOTA Bölge Müdürlerine Yönelik "Liderlik Gelişim Programı"
TOYOTA Bölge Müdürlerine Yönelik "Liderlik Gelişim Programı"
İstanbul'da Toyota Türkiye Satış ve Pazarlama A.Ş. Bölge Müdürlerine yönelik "Liderlik Gelişim Programı" 3. ve 4. modülü 04 - 05 Nisan 2016 tarihler...
Devamı
HABER: Türk Kızılayı Çalışanlarına Yönelik Stres ve Öfke Yönetimi Eğitim Programı
Türk Kızılayı Çalışanlarına Yönelik Stres ve Öfke Yönetimi Eğitim Programı
Ankara'da Türk Kızılay'ı Çalışanlarına yönelik "Stres ve Öfke Yönetimi" isimli eğitim programı 05 Mayıs 2016 tarihinde Sayın Ayşe Demirbaş'ın sunumu...
Devamı
HABER: BİZ BİR TAKIMIZ - 06 MAYIS 2017
BİZ BİR TAKIMIZ - 06 MAYIS 2017
ABIGEM işbirliği ile Kocaeli Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi çalışanlarına yönelik 06 Mayıs 2017 tarihinde “Biz Bir Takımız” isimli eğitim programımız Ayşe D...
Devamı
SAYFA: - Mavi Yaka Yöneticiler İçin - Operasyonel Liderlik Becerilerimi Geliştiriyorum
- Mavi Yaka Yöneticiler İçin - Operasyonel Liderlik Becerilerimi Geliştiriyorum
Kurumlarda en önemli kaynağın “İnsan” olduğunun farkına varılmasıyla birlikte, yönetim de, insanların, insan tarafından, insanca ve insan i&cce...
Devamı
SAYFA: Değer Yaratan Müşteri İlişkileri Yönetimi
Değer Yaratan Müşteri İlişkileri Yönetimi
Müşteri profilindeki ve beklentilerindeki farklılaşmalar, kurumların hayatta kalmalarının sadece iyi ürün üretmekle değil aynı zamanda iyi b...
Devamı
HABER: KOMAX TSK 2018 YILI EĞİTİMLERİ İÇİN BİZİ TERCİH ETTİ
KOMAX TSK 2018 YILI EĞİTİMLERİ İÇİN BİZİ TERCİH ETTİ
KOMAX TSK 2018 yılı eğitimleri için bizi tercih etti.
İlk eğitim programımız "Kurum Kültürü ve Yönetimi" 20 Ocak 2018 tarihinde Tekird...
Devamı
SAYFA: Problem Çözmek ve Karar Almak
Problem Çözmek ve Karar Almak
Tek bir pazar haline dönüşen dünya ticaretinde başarılı olabilmek, problemlerin süratle ve doğru olarak çözülmesini gerekli kılı...
Devamı
HABER: PROFESYONELLİK VE EMPATİK İLETİŞİM - 15-16 ARALIK 2017
PROFESYONELLİK VE EMPATİK İLETİŞİM - 15-16 ARALIK 2017
SPT Eğitim ve Danışmanlık işbirliği ile Koç Holding - Düzey Pazarlama yönetici ve çalışanlarına yönelik olarak İzmir'de 15-16 Aralık 2017 tarihinde "Profesyone...
Devamı
HABER: PROFESYONELLİK VE EMPATİK İLETİŞİM - 14 ARALIK 2017
PROFESYONELLİK VE EMPATİK İLETİŞİM - 14 ARALIK 2017
SPT Eğitim ve Danışmanlık işbirliği ile Koç Holding - Düzey Pazarlama yönetici ve çalışanlarına yönelik olarak İzmir'de 14 Aralık 2017 tarihinde "Profesyonelli...
Devamı
HABER: PROFESYONELLİK VE EMPATİK İLETİŞİM - 08-09 ARALIK 2017
PROFESYONELLİK VE EMPATİK İLETİŞİM - 08-09 ARALIK 2017
SPT Eğitim ve Danışmanlık işbirliği ile Koç Holding - Düzey Pazarlama yönetici ve çalışanlarına yönelik olarak İstanbul'da 08 - 09 Aralık 2017 tarihinde "Profe...
Devamı
HABER: PROFESYONELLİK VE EMPATİK İLETİŞİM - 07 ARALIK 2017
PROFESYONELLİK VE EMPATİK İLETİŞİM - 07 ARALIK 2017
SPT Eğitim ve Danışmanlık işbirliği ile Koç Holding - Düzey Pazarlama yönetici ve çalışanlarına yönelik olarak İstanbul'da 07 Aralık 2017 tarihinde "Profesyone...
Devamı
HABER: EĞİTİCİ EĞİTİMİ - 20-21 KASIM 2017
EĞİTİCİ EĞİTİMİ - 20-21 KASIM 2017
AISIN A.Ş. çalışanlarına yönelik olarak istanbul'da 20 - 21 Kasım 2017 tarihlerinde "Eğitici Eğitimi" isimli eğitim programımız Sayın Ayşe Demirbaş'ın başarılı sunumuy...
Devamı
SAYFA: Çoklu Zeka Yaklaşımı İle Satış Becerilerimi Geliştiriyorum
Çoklu Zeka Yaklaşımı İle Satış Becerilerimi Geliştiriyorum
“Çoklu Zeka Yaklaşımı İle Satış Becerilerimi Geliştiriyorum” Programı, “Çoklu Zeka” nın, satıcılık becerilerine etkisini ö...
Devamı
HABER: İLETİŞİM BECERİLERİMİ GELİŞTİRİYORUM IV.GRUP - EKİM 2017
İLETİŞİM BECERİLERİMİ GELİŞTİRİYORUM IV.GRUP - EKİM 2017
Yapı Kredi Bankası çalışanlarına yönelik olarak "İletişim Becerilerimi Geliştiriyorum" eğitim programımızın 4. grubu, 25 - 26 Ekim 2017 tarihlerinde Sayın Ayşe Demirbaş'ın...
Devamı
HABER: İLETİŞİM BECERİLERİMİ GELİŞTİRİYORUM III.GRUP - EKİM 2017
İLETİŞİM BECERİLERİMİ GELİŞTİRİYORUM III.GRUP - EKİM 2017
Yapı Kredi Bankası çalışanlarına yönelik olarak "İletişim Becerilerimi Geliştiriyorum" eğitim programımızın 3. grubu, 09 - 10 Ekim 2017 tarihlerinde Sayın Ayşe Demirbaş'ın...
Devamı
SAYFA: İnovasyonu Besleyici Yönetim Teknikleri
İnovasyonu Besleyici Yönetim Teknikleri
Günümüz vahşi iş ve ürün geliştirme ortamının en önemli paradigmalarından birini yeni, satılabilir ve değerli bir ürünü ...
Devamı
SAYFA: Yetiştiren ve Geliştiren Lider Yöneticiyim
Yetiştiren ve Geliştiren Lider Yöneticiyim
Kurumlarda en önemli kaynağın “İnsan” olduğunun farkına varılmasıyla birlikte, yönetim de, insanların, insan tarafından, insanca ve insan i&cce...
Devamı
HABER: İLETİŞİM BECERİLERİMİ GELİŞTİRİYORUM II.GRUP - EYLÜL 2017
İLETİŞİM BECERİLERİMİ GELİŞTİRİYORUM II.GRUP - EYLÜL 2017
Yapı Kredi Bankası çalışanlarına yönelik olarak "İletişim Becerilerimi Geliştiriyorum" eğitim programımızın 2. grubu, 21 - 22 Eylül 2017 tarihlerinde Sayın Ayşe Demirbaş&...
Devamı
HABER: İLETİŞİM BECERİLERİMİ GELİŞTİRİYORUM - EYLÜL 2017
İLETİŞİM BECERİLERİMİ GELİŞTİRİYORUM - EYLÜL 2017
Yapı Kredi Bankası çalışanlarına yönelik olarak "İletişim Becerilerimi Geliştiriyorum" eğitim programımız 13 - 14 Eylül 2017 tarihlerinde Sayın Ayşe Demirbaş'ın sunum...
Devamı
HABER: Profesyonellik ve Empatik İletişim - Mayıs - Haziran 2017
Profesyonellik ve Empatik İletişim - Mayıs - Haziran 2017
SPT Eğitim ve Danışmanlık işbirliği ile Koç Holding - Düzey Pazarlama yönetici ve çalışanlarına yönelik 12-13 Mayıs 2017, 02-03 Haziran 2017 tarihlerinde "Profesyo...
Devamı
SAYFA: Stratejik Performans Yönetimi
Stratejik Performans Yönetimi
Günümüzdeki hızlı değişim ve özellikle de içinde bulunduğumuz küresel krizin oluşturduğu yeni dengeler, ayakta kalabilmek için...
Devamı
HABER: MOBİLTEM A.Ş. - TAKIM ÇALIŞMASI VE LİDERLİK
MOBİLTEM A.Ş. - TAKIM ÇALIŞMASI VE LİDERLİK
Antalya'da MOBİLTEM A.Ş. Çalışanlarına yönelik "Takım Çalışması ve Liderlik" isimli eğitim programı 10 Aralık 2016 tarihlerinde Sayın Ayşe Demirbaş ve Sayın Nazlı E...
Devamı
HABER: YAPI KREDI BANKASI - İLETİŞİM BECERİLERİMİ GELİŞTİRİYORUM
YAPI KREDI BANKASI - İLETİŞİM BECERİLERİMİ GELİŞTİRİYORUM
Yapı Kredi Bankası çalışanlarına yönelik olarak "İletişim Becerilerimi Geliştiriyorum" eğitim programımız 22 - 23 Eylül 2016 tarihinlerinde Sayın Ayşe Demirbaş'ın sun...
Devamı
SAYFA: Yön Birliğine Sahip Kurum Olmak -Kurum Kültürü ve Yönetimi-
Yön Birliğine Sahip Kurum Olmak -Kurum Kültürü ve Yönetimi-
Kurumlar da bireyler gibi kişiliklere sahiptir. Değerler, ortak anlayışlar, inanışlar, kurum kültürünü oluşturur. Kurumun kült&uu...
Devamı
SAYFA: Motivasyonu Artırmak İçin OYUNLAŞTIRMA
Motivasyonu Artırmak İçin OYUNLAŞTIRMA
Aslında oyunlar insan hayatında hep vardı. Ancak 1980’de İngiltere’de Essex Üniversitesi’den Prof. Richard Bartle’ın MUD 1 adlı projede ...
Devamı
HABER: TEMİZ İLETİŞİM - 24 MART 2018
TEMİZ İLETİŞİM - 24 MART 2018
"Temiz İletişim - İletişim Yoluyla Yaşam Kalitemizi Artırmak" Eğitim Programının 2.si 24 Mart 2018 tarihinde Tekirdağ'da Sayın Ayşe Demirbaş'ın sunumuyla gerçekleştirilmişt...
Devamı
HABER: TEMİZ İLETİŞİM - 17 MART 2018
TEMİZ İLETİŞİM - 17 MART 2018
"Temiz İletişim - İletişim Yoluyla Yaşam Kalitemizi Artırmak" Eğitim Programının 1.si 17 Mart 2018 tarihinde Tekirdağ'da Sayın Ayşe Demirbaş'ın sunumuyla gerçekleştirilmişt...
Devamı
HABER: TAKIM RUHU İLE İLETİŞİM - 23-24 ARALIK 2017
TAKIM RUHU İLE İLETİŞİM - 23-24 ARALIK 2017
ABIGEM işbirliği ile KOSBAŞ çalışanlarına yönelik 23-24 Aralık 2017 tarihlerinde “Takım Ruhu İle İletişim”, isimli eğitim programımız Ayşe Demirbaş'ın ba...
Devamı
SAYFA: Bütünsel Beyin Gücümle Yaratıcılığımı Geliştiriyorum
Bütünsel Beyin Gücümle Yaratıcılığımı Geliştiriyorum
Rekabetin iki önemli unsuru “maliyet azaltma” ve “yeni buluşlar - inovasyon”, kurum ve kuruluşların her iki alanda da geliştirilmeye iht...
Devamı
SAYFA: Yetkinlik Değerlendirme Yöntemleri
Yetkinlik Değerlendirme Yöntemleri
Hızla değişen pazarda ayakta kalabilmek için mücadele veren çoğu şirket, tutunacak bir dal olarak “yetkinlikler”i kullanmayı tercih et...
Devamı
SAYFA: Motivasyon Yoluyla Performans Geliştirmek
Motivasyon Yoluyla Performans Geliştirmek
Neden çalışanlarımızdan bazıları, sabah herkesten önce gelip, geç saatlere kadar çalışırken, bazıları da mesai saatinin dolmasını ve işyeri...
Devamı
SAYFA: İletişim Yoluyla Etkili Liderlik
İletişim Yoluyla Etkili Liderlik
Bulunduğumuz yönetim kademesine göre, toplam zamanımızın % 65 - % 90’ ı iletişimle geçiyor. Bu nedenle iletişim, yönetim süreç...
Devamı
SAYFA: Eğitim Etkinliğini Değerlendiriyorum
Eğitim Etkinliğini Değerlendiriyorum
Eğitimlerden beklenen sonuçları alabilmek için, ölçme ve değerlendirme süreci son derece önemli bir süre&cce...
Devamı
SAYFA: Takım Çalışması ve Liderlik
Takım Çalışması ve Liderlik
Gerçek bir sinerji yaratmanın yolu, gerçek bir “BİZ” bilincinden geçmektedir. Takım çalışmasını tüm çalışanlarına...
Devamı
SAYFA: Biz Bir Takımız (Çalışanlar İçin Takım Çalışması)
Biz Bir Takımız (Çalışanlar İçin Takım Çalışması)
Gerçek bir sinerji yaratmanın yolu, gerçek bir “BİZ” bilincinden geçmektedir. Takım çalışmasını tüm çalışanlarına...
Devamı
HABER: PROFESYONELLİK VE EMPATİK İLETİŞİM - 03-04 KASIM 2017
PROFESYONELLİK VE EMPATİK İLETİŞİM - 03-04 KASIM 2017
SPT Eğitim ve Danışmanlık işbirliği ile Koç Holding - Düzey Pazarlama yönetici ve çalışanlarına yönelik olarak Ankara'da 03 - 04 Kasım 2017 tarihlerinde "Profe...
Devamı
SAYFA: Takım Ruhu İle İletişim Becerilerimi Geliştiriyorum
Takım Ruhu İle İletişim Becerilerimi Geliştiriyorum
21. Yüzyıl organizasyonlarının vazgeçilmez ögesi haline gelen “Takım Çalışması” nın başarılabilmesinde en önemli faktör...
Devamı