30 Ocak 2024 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) Usul ve Esasları İle Gizlilik Politikası POET Eğitim ve Danışmanlık Merkezi'nde verileriniz "6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" mevzuatına uygun olarak sakl...
30 Ocak 2024 21. YÜZYIL YETKİNLİKLERİ VUCA ve 21. Yüzyıl Yetkinlikleri webinarımızdan kesitler. Videoyu izlediğinizde nelerden haberdar olacaksınız? ...
30 Ocak 2024 Yeni Nesil Liderlik Videomuz "Yeni Nesil Liderlik" yayında... Keyifli seyirler... : ) ...
TOYOTA - Durumsal Liderlik ve Delegasyon Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş.'nin Flex programı kapsamında 07 Kasım 2025 tarihinde online olarak düzenlenen "Durumsal Liderlik ve...
AEMTEM - Müşteri Memnuniyeti AEMTEM tarafından organize edilen "Müşteri Memnuniyeti" eğitim programı yoğun bir katılımla 30 Ekim 2025 tarihinde Ayşe Demirbaş tarafınd...
TOYOTA - Yeni Nesil Motivasyon: Motivasyon 3.0 Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş.'nin Flex programı kapsamında 21 Ekim 2025 tarihinde online olarak düzenlenen "Yeni Nesil Motivasyon...
TEGEP - Kurumsal Eğitmen Yetiştirme Programı TEGEP'in organize ettiği program kapsamında online olarak düzenlenen "Kurumsal Eğitmen Yetiştirme" 1., 2. Modüller ile Mentorluk eğit...
04 Mart 2025 2025 Yılına Damga Vuran Programlar... 2025 Yılında POET Eğitim ve Danışmanlık Merkezi'nin Öne Çıkan Eğitim Programları 2025 yılı, POET Eğitim ve Danışmanlık Merkezi ...
04 Mart 2025 2024, Pozitif Psikolojiden Liderliğe... 2024 Yılında POET Eğitim ve Danışmanlık Merkezi'nin Öne Çıkan Eğitim Programları 2024 yılı, POET Eğitim ve Danışmanlık Merkezi ...
11 Mart 2023 Müşteri İlişkilerimizde Sözsüz Mesajlarımız. Kişiler arası iletişimde, sözcükler %7, ses % 38 bedenin dili ise % 55 oranında etkilidir. Yüzyüze kurulan iletişimlerde, ...
11 Mart 2023 Krizde Maliyetleri Azaltmak İçin Krizin Yarattığı Durgunluk Döneminde: MALİYETLERİ AZALTMAK, KALİTEYİ, VERİMLİLİĞİ VE PERFORMANSI ARTIRMAK VE REKABET AVANTAJI YAKALAMAK İ&Cced...