HİZMET, MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ ve SATIŞ
Bilgi Talep Et
Bilindiği gibi, hizmet sektörünün biçiminde ve niteliklerindeki değişimle birlikte, geleneksel satıcılık anlayışı da yerini profesyonel bir bakış açısına bırakmış, müşteri profilindeki ve beklentilerindeki farklılaşmalar...
Tüm işletmelerin temel amacı, varlıklarını sürdürerek rekabet gücünü artırmaktır. Günümüzde bunun tek koşulu, müşterilerinin davranışlarını etkin bir biçimde analiz ederek hizmet beklentilerini önceden g...
Müşteri profilindeki ve beklentilerindeki farklılaşmalar, kurumların hayatta kalmalarının sadece iyi ürün üretmekle değil aynı zamanda iyi bir hizmet ve etkin müşteri ilişkileri sağlamasıyla mümkün olabileceğinin anlaşılmasın...
Ölçemezsek yönetmeyiz. Performansımızı, ancak doğru bir raporlama sistemiyle izleyebilir ve gelişimi tetikleyebiliriz. Özellikle kriz dönemlerinde hızlı karar alabilmek ihtiyacı daha çok ortaya çıkar. Bunun için de şi...
Tüm işletmelerin temel amacı, varlıklarını sürdürerek rekabet gücünü artırmaktır. Günümüzde bunun tek koşulu, müşterilerinin davranışlarını etkin bir biçimde analiz ederek hizmet beklentilerini...
“Çoklu Zeka Yaklaşımı İle Satış Becerilerimi Geliştiriyorum” Programı, “Çoklu Zeka” nın, satıcılık becerilerine etkisini öğrenmek ve öğrenen, araştıran, düşünen, tartışan, yaratan, çözüm &uu...
Bilgi Talep Et